معرفی بازی تلگرام با احتمال ایردراپ بالا

بازی‌های تلگرامی؛ چگونه در تلگرام سرگرم شویم و پول درآوریم؟

ناتکوین اولین بازی تلگرامی بود که موفق شد در ازای کوین‌های کسب‌شده با زدن روی صفحه، پول واقعی به کاربران خود بدهد. بعد از ناتکوین، بازی‌های زیادی با همین سبک ایجاد شدند. درست است که هیچکس نمی‌داند کدام بازی می‌تواند دوباره ایردراپ موفقی داشته باشد، اما اگر بازی‌هایی با اعتبار بالا و معرفی موسس تلگرام یعنی پاول دورف را بشناسید، احتمال کسب درآمد شما بیشتر است. در این مطلب بازی‌هایی مثل همستر کامبت، تپ سواپ و بلوم را به شما معرفی می‌کنیم. تعداد بازی‌ها خیلی زیاد است و سعی شده تا تمامی پروژه‌های معتبر که تعدادشان به ۲۰ تا می‌رسد معرفی شوند.

لینک های مهم

نوشته‌های تازه

بعد از موفقیت ایردراپ نات کوین، بازی‌های زیادی در بستر تلگرام ایجاد شدند که شما می‌توانید با زدن روی صفحه گوشی، سکه استخراج کنید و امیدوار باشید که یک روزی با لیست شدن در صرافی‌ها، سکه‌هایتان تبدیل به پول واقعی شود. با وجود اینکه احتمال موفقیت هر ایردراپ به عوامل مختلفی بستگی دارد، برخی از بازی‌ها توانسته‌اند کاربران زیادی را به خود جذب کنند و همین مسئله باعث شده تا تب بازی‌های کلیکی تلگرام خیلی داغ شود. در این مطلب قرار است با بازی‌هایی آشنا شوید که حسابی شهرت پیدا کرده‌اند و احتمال موفقیت آن‌ها می‌رود.

بازی‌های Tap2Earn یعنی چه؟

در این دست از بازی‌ها شما با کلیک روی صفحه، سکه جمع می‌کنید. سکه‌های جمع‌آوری شده ارزشی ندارند تا زمانی که ایردراپ آن بازی راه‌اندازی شود. نات کوین اولین بازی در این سبک بود که حسابی موفق از آب درآمد. تا پیش از نات کوین، کسی فکر نمی‌کرد که بتوان از این طریق حتی یک دلار درآمد داشت. اما نات کوین نشان داد که قدرت بازی‌های کامیونیتی‌محور با بازاریابی هوشمند چقدر می‌تواند زیاد باشد.

بهترین بازی تلگرام با احتمال ایردراپ بالا

بازی‌هایی از این دست، پس از جذب مخاطب با صرافی‌ها و دیگر سرمایه‌گذارهای بالقوه مذاکره می‌کنند تا در ازای تبدیل کاربران به اعضای فعال شبکه بلاکچین و صرافی، مبلغ اولیه‌ای دریافت کنند. این مبلغ بر اساس قاعده‌ای که برای هر بازی متفاوت و گاه نامشخص است، بین افرادی که در این مدت مشغول بازی و جمع‌آوری سکه بوده‌اند تحت عنوان ایردراپ توزیع می‌شود.

 کدام بازی‌ها احتمال موفقیت بیشتری دارند؟

همین حالا بیشتر از ۱۰۰ بازی تلگرامی هستند که همه ادعا می‌کنند می‌خواهند ایردراپ کنند و افراد فعال بازی ثروتمند می‌شوند!! اما این حرف نمی‌تواند درست باشد. درست است که نات کوین توانست ایردراپ موفقی داشته باشد، اما این به این معنی نیست که بقیه بازی‌ها هم قرار است همگی موفقیت‌آمیز باشند.

این موضوع باعث می‌شود تا اگر هم می‌خواهید برای یک بازی وقت بگذارید، باید چند مورد را بررسی کنید.

اول از همه باید ببینید کدام بازی‌ها وایت‌پیپر دارند. وایت پیپر یک سند مکتوب است که هدف، برنامه‌ریزی و استراتژی سازندگان یک توکن را برای رشد آن نشان می‌دهد. بازی‌هایی که وایت پیپر دارند از بقیه بازی‌ها گزینه بهتری برای صرف وقت هستند.

سپس باید به شهرت و محبوبیت بازی توجه کنید. نات کوین نشان داد که قدرت کامیونیتی می‌تواند از هیچ هم پول بسازد! در نتیجه بازی‌هایی که توانسته‌اند کاربران فعال بیشتری جذب کنند، در اولویت قرار می‌گیرند.

اعتبار و فعالیت بر بستر یک شبکه بلاکچین هم از دیگر مزیت‌های یک بازی است. بازی‌هایی که تأیید کرده‌اند بر روی شبکه‌های بلاکچین مانند شبکه TON قرار است لیست شوند، می‌توانند احتمال موفقیت بالاتری داشته باشند.

با تمام این معیارها، بهتر است که هر بازی را فقط با هدف سرگرمی دنبال کنید. اینکه تصور کنید با یک بازی زندگی‌تان تغییر می‌کند، ممکن است در صورت موفق نبودن یا بالا نبودن رقم دریافتی در ایردراپ، باعث سرخوردگی شما بشود.

بهترین بازی‌های تلگرام با احتمال موفقیت بالا

حالا که با ماهیت این بازی‌ها آشنا شده‌اید، وقت آن است که چند مورد از بازی‌هایی که بر بستر تلگرام بالا آمده‌اند و احتمال موفق بودن ایردراپ آن‌ها می‌رود را معرفی کنیم. بازی‌هایی که در اینجا معرفی می‌شوند، تنها بازی‌های فعال در بستر تلگرام نیستند و تعداد تمام بازی‌ها خیلی بیشتر از این است. اما این بازی‌ها با توجه به معیارهای گفته شده، احتمال موفقیت بیشتری دارند.

  •       TapSwap
  •       Hamster Kombat
  •       Blum
  •       CEX.io
  •       MemeFi
  •       YesCoin
  •       HoldCoin

تپ سواپ (TapSwap)

یکی از بازی‌هایی که دقیقاً از نات کوین تقلید کرده و همانند نات کوین شما می‌توانید با زدن روی صفحه سکه جمع کنید، بازی تپ سواپ است. درحال‌حاضر تپ سواپ یکی از بازی‌های فعالی است که شهرت زیادی هم کسب کرده و به همین اعتبار، برای تاریخ ۱ جولای (۱۱ تیر) وعده لیست شدن داده است. یعنی این بازی در چند روز آینده قرار است لیست شود و ارزش آن را دارد که کمی برایش وقت بگذارید.

اصلی‌ترین راه کسب سکه در این بازی، زدن روی صفحه است. اما تسک‌هایی هم تعریف شده است که شما می‌توانید با دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی این بازی در تلگرام، یوتوب و ایکس (توییتر سابق) به کسب سکه بپردازید. این بازی روی شبکه سولانا فعالیت می‌کند.

Hamster Kombat

بی‌شک داغ‌ترین بازی در بین بازی‌های تلگرامی، بازی همستر است. همستر کامبت داستان‌سرایی فوق‌العاده‌ای داشته است و به واسطه کاراکتر بامزه همستر خود و در کنار ایجاد فضای رقابتی در قالب کارت‌های بازی مختلف، توانسته تا این لحظه ۱۶۰ میلیون کاربر به خود جذب کند.

بازی تلگرام همستر کامبت

در این بازی کارت‌هایی وجود دارد که شما با خرید آن‌ها می‌توانید در هر ساعت میزان مشخصی سکه دریافت کنید  فقط کافی است هر سه ساعت به بازی سر بزنید و سکه‌ها به سکه‌های قبلی خود اضافه کنید. هنوز هم کسی به صورت دقیق نمی‌داند که تعداد سکه‌ها مهم‌تر است یا تعداد پروفیت (Profit per hour)! دسته‌بندی لیگ‌ها و رتبه‌بندی بین کاربران بر اساس پروفیت انجام می‌شود اما رفتن از یک لیگ به لیگ بالاتر نیازمند سکه بیشتر است!

با توجه به وایت پیپر، تعداد کاربران بالا، همکاری با شبکه TON و نشانه‌های دیگر، به نظر می‌رسد که انجام این بازی می‌تواند منطقی باشد و احتمال موفقیت ایردراپ آن می‌رود.

Blum

یکی از پروژه‌هایی که کمتر شناخته شده است اما پتانسیل بالایی دارد، پروژه بلوم (Blum) است. مکانیزم جمع‌آوری سکه در این پروژه به سه روش است: اولی فارمینگ که کافی است رویش کلیک کنید و هر ۸ ساعت بیایید و سکه‌های جمع‌شده را دریافت کنید. دومی بازی کردن که یک بازی شبیه آتاری است که با زدن روی عناصر سبزی که پایین می‌آیند در مدت زمان محدود امتیاز دریافت می‌کنید. سومین روش انجام تسک‌هاست که تنوع تسک‌ها نیز نسبتاً زیاد است و اغلب شامل دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی رسمی مرتبط با این پروژه می‌شود.

پروژه بلوم از نظر اینکه مدیرعامل آن یکی از توسعه‌دهندگان بایننس است و احتمال لیست شدن پروژه در صرافی بایننس بالاست. اعتبار صرافی بایننس نیز می‌تواند به رشد بلوم کمک کند. همچنین ویژگی جالب دیگر بلوم محدودیتی است که در کدهای رفرال یا دعوت دوستان قائل شده است و هر فرد بیشتر از ۱۰ نفر را نمی‌تواند به بازی دعوت کند.

پروژه CEX.io

این بازی توسط صرافی بیتکوین Cex.io راه‌اندازی شده است. از آنجایی که این بازی وابسته به یک صرافی است، به نظر می‌رسد فرصت خوبی برای ایردراپ شدن داشته باشد. همانند بایننس کوین که زمانی توسط صرافی بایننس عرضه اولیه شد، بازی CEX.io نیز می‌تواند مقدمه‌ای برای شروع رشد یک توکن جدید باشد.

دریافت سکه در این بازی سه روش دارد: اولی با همان ضربه زدن روی صفحه می‌توانید سکه جمع کنید. در روش دوم با انجام تسک‌ها می‌توانید سکه جمع کنید. روش سوم قسمت Farm است که به صورت خودکار برایتان سکه جمع می‌کند و شما فقط هر ۳ ساعت باید سکه‌های خود را دریافت کنید.

MemeFi

این بازی بر اساس کاراکترها بنا شده است. شما با ضربه زدن روی تصویر هر کاراکتر می‌توانید سکه جمع کنید. پس از تمام شدن هر کاراکتر، شخصیت بعدی شروع می‌شود. در این بازی هم شما با انجام تسک‌ها می‌توانید سکه بیشتری دریافت کنید. دعوت از دوستان هم در این بازی امتیاز دارد.

نکته جالب بازی MemeFi اینکه موسس تلگرام یعنی پاول دورف نیز در کامیونیتی آن فعالیت دارد. این مسئله به‌تنهایی می‌تواند باعث اعتبار دوچندان این پروژه شود.

YesCoin پیکسلی

یکی دیگر از بازی‌هایی که پاول دورف، موسس تلگرام از آن حمایت کرده و در کامیونیتی آن فعال است، بازی یس کوین پیکسلی نام دارد. حمایت قابل‌توجه افراد مشهور در کریپتو از این بازی، جذب سرمایه بالا و وایت پیپر جذاب از دیگر نکته‌های جالبی است که وقت گذاشتن برای یس کوین را منطقی می‌کند.

روش این بازی اندکی متفاوت است. وقتی وارد بازی می‌شوید، سکه‌ها روی صفحه گوشی روی هم انباشته می‌شوند و شما با کشیدن انگشت خود روی صفحه می‌توانید آن‌ها دریافت کنید. این بازی هم تسک‌هایی برای انجام و دریافت سکه بیشتر دارد.  

HoldCoin

یکی از بازی‌های جدید، هولد کوین نام دارد. این بازی هم روش متفاوتی را در پیش گرفته و شما به جای ضربه زدن روی صفحه، کافی است انگشت خود را روی گزینه Hold نگه دارید تا سکه‌ها جمع‌آوری شوند.

مزیت این بازی می‌تواند جدید بودن آن باشد: اگر در آینده نتیجه دهد، شما که زودتر بازی را شروع کرده‌اید، می‌توانید نتیجه بهتری بگیرید.

معرفی بازی‌های بیشتر!

در بخش قبلی ۷ بازی که احتمال موفقیت بیشتری دارند را معرفی کردیم. اما تعداد بازی‌هایی که در بستر تلگرام فعال هستند خیلی بیشتر از این‌هاست. هیچکس هم نمی‌داند که کدام بازی می‌تواند موفق شود و ایردراپ خوبی داشته باشد. برای همین در این قسمت اسم بازی‌های بیشتری را معرفی می‌آوریم تا خودتان پیگیری کنید و اگر دوست داشتید انجام دهید. از آنجایی که روش انجام بسیاری از این بازی‌ها مشابه یکدیگر است، دیگر توضیح اضافی نمی‌دهیم.  

هشدار: روی هر لینکی کلیک نکنید!

با داغ شدن تب بازی‌های کلیکی، لینک ربات‌های تلگرامی خیلی پخش شده‌اند. قبل از کلیک روی هر لینکی، درباره بازی پرس‌وجو و در اینترنت جستجو کنید. ربات‌های تلگرامی می‌توانند بدافزار باشند یا از نظر امنیتی مشکلاتی ایجاد کنند. اگر به دنبال کسب درآمد از راه ایردراپ هستید، باید وقت کافی بگذارید و درباره هر بازی مطالعه کنید. لینک اصلی بازی را از سایت‌های معتبر بردارید و سریع روی هر لینکی که برایتان ارسال می‌شود کلیک نکنید.

لینک‌هایی که در این مطلب گذاشته شده‌اند امن هستند و از اپ سنتر تلگرام برداشته شده‌اند.

جمع‌بندی

بعد از نات کوین، بسیاری از افراد در حسرت فرصتی که از دست داده بودند، به دنبال بازی‌های دیگر رفته‌اند. بازی‌های کلیکی هم رشد عجیبی داشتند و برخی از آن‌ها هم توانستند تعداد کاربران خیلی زیادی جذب کنند. هنوز معلوم نیست که سرنوشت بازی‌های کلیکی چه می‌شود یا اینکه کدام از آن‌ها ایردراپ موفقی خواهد داشت. اگر فرصت دارید، در این مطلب بهترین بازی‌ها با احتمال موفقیت بالا را معرفی کرده‌ایم. می‌توانید چند مورد را انتخاب کنید و شما هم به این کامیونیتی بپیوندید.

دیدگاهتان را بنویسید

برای امنیت، از سرویس reCAPTCHA Google حریم خصوصی و شرایط استفاده استفاده کنید.

با این شرایط موافق هستید.

درخواست مشاوره رایگان

آیا ورود به بازار مالی مناسب شماست؟ همین الان فرم را پر کنید تا کارشناسان ما در آکادمی رفیعی با شما تماس بگیرند و اطلاعات لازم برای دوره را در اختیارتان قرار دهند.

دوره‌های آکادمی رفیعی

آموزش فارکس در مشهد | آگکادمی مالی رفیعی
آموزش فارکس

آموزش فارکس در مشهد

آموزش فارکس در مشهد، زیر نظر مهندس رفیعی یکی از بهترین تریدرهای ایران، به صورت مستقیم برگزار می‌شود. ویژگی این دوره رسیدن به سود قطعی است!

هرلحظه در کنار شما هستیم
جهت برقراری تماس برروی دکمه ها کلیک نمایید.
مشاوره و پشتیبانی

خانم مقدم: 09037105223

مشاوره کلاس های حضوری

اقای آگاه : 09150080669