بلاگ

0 تا 100 حد ضرر یا استاپ لاس در فارکس (Stop Loss)

0 تا 100 حد ضرر یا استاپ لاس در فارکس (Stop Loss)

حد ضرر یا استاپ لاس در فارکس (Stop Loss) یکی از مهم‌ترین و حیاتی‌ترین ابزارهای معاملاتی است که می‌تواند مانند یک سوپاپ اطمینان، شما را از نابودی سرمایه نجات دهد. بازار فارکس، به‌عنوان بزرگ‌ترین بازار مالی جهان، یکی از پر نوسان‌ترین بازارها نیز هست و گاهی ممکن است روندهای حاکم بر آن، بر وفق مراد شما نباشند. این‌جا است که آشنایی با استراتژی‌های مدیریت ریسک و سرمایه و ابزارهایی مثل حد ضرر یا استاپ لاس در فارکس، می‌تواند به دادتان برسد.

در این مقاله از آکادمی رفیعی، قصد داریم به آموزش 0 تا 100 حد ضرر یا استاپ لاس در فارکس پرداخته و انواع پیاده سازی و استفاده از این ابزار، عوامل تاثیرگذار بر استاپ لاس در فارکس، نحوه تعیین دقیق و درست آن، و مواردی از این دست بپردازیم.

در کنار همراهی با این مقاله، توصیه می‌کنیم برای ارتقای سطح دانش معاملاتی و مهارت‌های مدیریت ریسک و سرمایه خود، دوره‌های آموزش ارز دیجیتال در مشهد و آموزش فارکس در مشهد ما را نیز مطالعه کرده و در صورت تمایل، از آن‌ها استفاده کنید.


حد ضرر یا استاپ لاس در فارکس (Stop Loss) چیست؟


حد ضرر یا استاپ لاس در فارکس (Stop Loss)، یک ابزار معاملاتی است که به منظور محدود کردن ضرر یک معامله، از طریق بستن اتوماتیک پوزیشن یا سفارش و نقد کردن خودکار دارایی‌ها، پس از رسیدن قیمت بازار به یک مقدار مشخص طراحی شده است.

این تعریف کمی سنگین است؟! این طور هم می‌توان حد ضرر یا استاپ لاس در فارکس را توضیح داد:

حد ضرر یا استاپ لاس در فارکس، به نوعی یک سوپاپ اطمینان برای مدیریت معاملات و سفارشات است که وقتی میزان ضرر معامله از یک حد خاص فراتر رفت، برای این‌که بیشتر از آن متحمل ضرر نشوید، معامله را می‌بندد!

0 تا 100 حد ضرر یا استاپ لاس در فارکس (Stop Loss)

کاربرد این ابزار، بیشتر برای سفارش‌های معاملاتی کوتاه مدت و میان مدت بازار فارکس است و اساساً در معاملاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد که از اهرم، ضریب اهرمی یا لوریج (Leverage) استفاده می‌کنند. با این حال شاید در برخی از بروکرها و پلتفرم‌ها، حتی برای معاملات فاقد اهرم نیز قابلیت استفاده از حد ضرر یا استاپ لاس وجود داشته باشد.

مطالب مرتبط: 0 تا 100 حد ضرر یا استاپ لاس در ارز دیجیتال (Stop Loss)

 


اهمیت و لزوم استفاده از استاپ لاس در فارکس


برای درک اهمیت و لزوم استفاده از حد ضرر یا استاپ لاس در فارکس، بیایید از یک مثال ساده و عینی استفاده کنیم!

فرض کنید برای فعالیت در بازار فارکس، از سیگنال معاملاتی استفاده می‌کنید یا خودتان دست به تحلیل هستید و بر ساسا تحلیل‌های تکنیکال و فاندامنتالی که انجام داده‌اید، پیش‌بینی می‌کنید که روند جفت ارز محبوب یورو دلار (EUR/USD) در بازه زمانی کوتاه مدت و میان مدت صعودی خواهد بود.

فرض کنیم در چارت، یورو دلار (EUR/USD) در این لحظه حوالی 1.0000 قرار دارد (یا مثلاً کمی بالاتر از این سطح است) و پیش‌بینی می‌شود که مثلا تا 1.0200 هم بالا خواهد رفت. کاری که یک تریدر این موضعیت انجام می‌دهد، این است که یک سفارش خرید برای این جفت ارز در بازار فارکس – در بروکر یا پلتفرم مورد نظر – ایجاد می‌کند تا بتواند از روند صعودی پیش‌بینی شده برداشت سود کند.

حال دو احتمال وجود دارد:

  • اول – بخت و اقبال با شما یار باشد و پیش‌بینی‌تان درست از آب درآمده و جفت ارز افزایش پیدا کند
  • دوم – تحلیل‌تان اشتباه از آب درآمده یا به هر دلیل، وضعیت بازار خرسی شود (ریزش کند)

اگر حالت اول اتفاق بیفتد که عالی است… اما در صورت بروز حالت دوم، به احتمال زیاد نه تنها ممکن است سود کنید، بلکه حتی ممکن است کل سرمایه اولیه‌تان نیز نابود شده و به اصطلاح کال مارجین (Call Margin) شوید.

اما در طول روند نزولی، چند سناریو وجود دارد که باید در نظر داشت:

  • شما در طول روند نزولی، پای سیستم هستید و با مشاهده سقوط بیش از حد انتظار، به‌صورت دستی سفارش را می‌بندید
  • خبری از سیستم و روند و چارت ندارید و وقتی به سفارش می‌رسید که کار از کار گذشته و کال مارجین شده‌اید
  • سیستم به‌صورت خودکار، به رسیدن به یک میزان ضرر مشخص سفارش را غیرفعال کرده و دارایی‌ها را نقد کرده است!

در صورتی که حالت اول را بتوانید پیاده کنید، که عالی است. اما این سناریو همیشه نمی‌تواند اجرایی باشد. گاهی شما کار دارید و گاهی هم روندها آنقدر سریع هستند که شاید خیلی نتوانید به‌صورت دستی کاری از پیش ببرید!

سناریوی دوم که افتضاح است! ولی سناریوی سوم به نظر خیلی جذاب و دلنشین می‌آید!!‌این‌طور نیست؟!

این همان چیزی است که حد ضرر یا استاپ لاس در فارکس نام دارد؛ شما یک حد ضرر مشخص برای سیستم تعریف می‌منید و پس از این‌که سفارش اجرا شد، در صورتی که روند بازار در خلاف جهت سفارش باشد، سیستم به صورت خودکار روی رقم مشخص شده در استاپ لاس، دارایی‌ها را نقد کرده و سفارش را می‌بندد تا بیش‌تر از این آسیب نبینید.


انواع حد ضرر یا استاپ لاس در فارکس


درست مانند ارزهای دیجیتال، در بازار فارکس هم استاپ لاس یا حد ضرر سه نوع است:

  • استاپ لاس ثابت (Fixed Stop Loss)
  • استاپ لاس جزئی (Partial Stop Loss)
  • استاپ لاس شناور یا دنبال کننده (Floating or Trailing Stop Loss)

زمانی که شما از حالت عادی یا ثابت استفاده می‌کنید، یک عدد برای استاپ لاس مخص می‌کنید. قیمت‌ها نوسان پیدا می‌کند و اگر روند بازار بر وفق مراد شما نبود، در صورت رسیدن به نقطه‌ای که در قالب استاپ لاس در فارکس مشخص کرده‌اید، دارایی‌ها نقد شده و اصطلاحاً سفارش به‌صورت خودکار بسته می‌شود. اما دو نوع دیگر، حالت‌های پیشرفته‌تری هستند که در ادامه توضیح می‌دهیم.

استاپ لاس ثابت (Fixed Stop Loss)

استاپ لاس ثابت که در برخی مراجع از آن تحت عنوان استاپ لاس کامل (Full Stop Loss) نیز یاد شده است، حالتی است که در بخش‌های قبل توضیح داده شد.

شما برای جفت ارز یورو دلاری (EUR/USD) که قبلاً مثالش را زدیم، روی رقم 1.0050 سفارش خود را ایجاد می‌کنید و پیش‌بینی می‌کنید که روند افزایشی خواهد بود. ولی برای این‌که حد ضرر را هم کنترل کنید و به عبارتی مدیریت ریسک داشته باشید، یک استاپ لاس هم روی 1.0000 تنظیم می‌کنید.

در صورتی که جفت ارز مورد نظر شروع به ریزش کند، با رسیدن به رقم 1.0050 پوزیشن یا سفارش به‌صورت خودکار بسته شده، دارایی‌ها نقد می‌شوند و شما از ریزش‌های بیشتر در اما می‌مانید.

استاپ لاس جزئی (Partial Stop Loss)

اما یک نکته در مورد استاپ لاس کامل وجود دارد. تصور کنید در همان مثال قبل، بعد از این‌که جفت ارز به 1.0050 کاهش یافت، مجدداً تغییر روند داده و شروع به افزایش جدی کند!

چنین اتفاق‌هایی در بازارهای پر نوسانی مثل فارکس و ارزهای دیجیتال غیر منتظره نیستند و معمولاً زیاد رخ می‌دهند. در این صورت، شما می‌مانید و بازاری که به شدت در حال افزایش است، و سفارشی که به‌صورت خودکار با یک ضرر جزئی بسته شده است!!

برای این‌که این قبیل نوسانات در بازار فارکس مدیریت شوند، گزینه دیگری برای استاپ لاس در فارکس پیشنهاد شده است که استاپ لاس جزئی (Partial Stop Loss) نام دارد.

از طریق این گزینه، شما فرصت آن را خواهید داشت که با رسیدن به استاپ لاس مشخص شده در سفارش، بخشی از دارایی خود را نقد کرده و سپس به کارتان ادامه دهید؛ در واقع در این روش، با رسیدن به نقطه ضرر مشخص شده، سیستم سفارش را نمی‌بنند، فقط بخشی از دارایی‌ها را نقد کرده و سپس به کارش ادامه می‌دهد.

حالت‌هایی که رخ می‌دهند به شرح زیر هستند:

اگر بازار تغییر روند دهد، اگرچه حجم سفارش‌تان کم‌تر شده، ولی می‌توانید با بخش باقیمانده دارایی در سفارش کسب سود کنید

اگر بازار هم‌چنان نزولی باشد، میزان ضرر خود را کاهش داده‌اید

اما در حالت دوم، این نکته را باید در نظر داشته باشید که ریسک ضرر بیشتر هم‌چنان وجود دارد و حتی ممکن است با سقوط بیشتر، کال مارجین را هم تجربه کنید! در واقع، استاپ لاس جزئی تضمین کننده فرار از ضرر نیست و ممکن است گرفتار ضررهای کلان و حتی کال مارجین شوید.

استاپ لاس شناور یا دنبال کننده (Floating or Trailing Stop Loss)

و اما سومین نوع از استاپ لاس در فارکس، استاپ لاس شناور یا دنبال کننده (Floating or Trailing Stop Loss) است. برای درک این نوع از استاپ لاس، بیایید یک‌بار دیگر برویم سراغ مثالی که داشتیم.

فرض کنید شما همان سفارش یورو دلار (EUR/USD) را روی رقم 1.0050 ایجاد کرده‌اید و از بخت و اقبال خوش‌تان، روند به شدت صعودی است. جفت ارز یورو دلار افزایش یافته و تا 1.0300 می‌رود و این در حالی است که استاپ لاس سفارش شما روی همان 1.0000 که قبلاً گذاشته بودید ثابت است.

بعد از این رقم، بدون این‌که پای سیستم باشید تا سفارش‌تان را مدیریت کنید یا ببندید، بازار نزولی می‌شود و تا 1.0000 پایین می‌آید! چه اتفاقی می‌افتد؟

نه تنها همه سودتان را از دست می‌دهید، بلکه سفارش را روی 1.0050 ایجاد کرده بودید و ضرر هم کرده‌اید! برای این‌که این اتفاق نیفتد، مفهومی یا ابزاری تحت عنوان استاپ لاس شناور یا دنبال کننده یا تریلینگ استاپ معرفی شده است.

نحوه کار این استاپ لاس شناور به این‌گونه است که به‌جای مشخص شدن در قالب یک رقم، با فاصله مشخصی از قیمت تعیین می‌شود. مثلاً شما تعیین می‌کنید که 0.0050 با رقم فعلی بازار اختلاف داشته باشد. هنگام باز کردن معامله روی 1.0050، استاپ لاس فارکس برای شما روی 1.0000 قرار می‌گیرد و با افزایش قیمت، به همان میزان این استاپ لاس نیز بالاتر می‌رود.

وقتی قیمت به 1.0300 می‌رسد، استاپ لاسی که برای معامله شما اعمال شده 1.0250 است و با شروع روند نزولی، این‌بار معامله روی 1.0250بسته شده و دارایی‌ها نقد می‌شوند. به این همین سادگی، نه تنها ضرر نکردید، بلکه هم سودتان از معامله را سیو کردید و هم از ضرر رهایی یافتید. البته اعداد و ارقامی که در مثال فوق عنوان شده‌اند، بیشتر برای آشنایی بهتر و ساده‌تر شما با مکانیسم انواع استاپ لاس در فارکس هستند وگرنه برای تعیین استاپ لاس به شکل تریلینگ استاپ، از درصدی از مبلغ یا پوینت (Point) استفاده می‌شود تا یک رقم مشخص فاصله.


حد سود و حد ضرر در فارکس


در کنار حد ضرر یا استاپ لاس در فارکس، معمولاً لازم است حد سود (Take Profit) را نیز تنظیم کنید. درست مثل توضیحاتی که در بخش‌های قبل در خصوص اهمیت و لزوم استفاده از حد ضرر یا استاپ لاس در فارکس عنوان شدند، استفاده از ابزار حد سود نیز می‌تواند شما و معاملات‌تان را در قبال نوسانات شدید و ناخواسته بازار حفظ کند.

برای درک اهمیت حد سود، زمان‌هایی را تصور کنید که پامپ (Pump) در بازار رخ می‌دهد و بدون این‌که بتوانید از اوج قیمتی سود برداشت کنید، روند مجدداً نزولی می‌شود. در صورت تنظیم حد سود، این فرصت را خواهید داشت که حتی در صورت عدم کنترل منظم بازار نیز از نوسانات مثبت بازار به نفع خود کسب سود کنید.


نحوه تعیین استاپ لاس در ارز دیجیتال


یکی از مهم‌ترین سوالاتی که برای بسیاری از تریدرها چه در بازار فارکس و چه در سایر بازارهای مالی مطرح می‌شود، این است که چطور باید حد ضرر یا استاپ لاس را مشخص کنیم. در واقع، این‌که رقم مورد نظر برای استاپ لاس در فارکس چه باشد یا چه درصدی در نظر گرفته شود، برای اغلب تریدرها یک مساله مبهم است.

طبعاً در صورتی که رقم مورد نظر برای استاپ لاس در فارکس را خیلی با فاصله از رقم فعلی بازار انتخاب کنید، ضرر بیشتری را به جان خریده‌اید و احتمال دارد قبل از رسیدن به این نقطه حتی کال مارجین شده باشید!

در عین حال، انتخاب استاپ لاس در فارکس با فاصله خیلی کم از رقم فعلی بازار هم ممکن است خیلی زود منجر به بسته شدن پوزیشن معاملاتی و نقد شدن دارایی‌های شما شود. در واقع در این صورت هم شما پتانسیل سود خود را کاهش داده و شانس‌تان را برای برد بیشتر در سطح بازار از دست می‌دهید. به ویژه زمانی که نوسانات بالا است و با بازاری مثل بازار فارکس روبه‌رو هستیم.

پس با این حساب، برای تعیین استاپ لاس در فارکس، چکار باید کرد؟ روش‌های مختلفی برای تعیین استاپ لاس در فارکس وجود دارند:

  • استفاده از سطوح حمایت و مقاومت
  • استفاده از اندیکاتورهای تکنیکال
  • و مواردی از این دست…

استفاده از سطوح حمایت و مقاومت

سطوح حمایت و مقاومت (Support and Resistance Level) یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین مبانی در تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال و فارکس هستند.

زمانی که روند بازار به نحوی است که در حال نزدیک شدن به سطح حمایت است، باید این نکته را مد نظر داشت که به احتمال زیاد، در سطح مورد نظر تغییر روند رخ داده و بازار مجدداً صعودی خواهد شد. اما اگر هم نماد معاملاتی مورد نظر بتواند سطح حمایت خود را شکسته و پایین‌تر از آن حرکت کند، به احتمال زیاد شاهد تداوم روند خرسی در سطح بازار خواهیم بود.

با این حساب، بهتر است استاپ لاس در فارکس، در محدوده‌ای کمی پایین‌تر از سطح حمایت نماد معاملاتی مورد نظر اعمال شود. در این صورت، می‌دانیم که با رسیدن به این نقطه – که پایین‌تر از سطح حمایت است – روند نزولی تداوم خواهد داشت و ضرر بیشتر خواهد بود. در مورد سطح مقاومت نیز دقیقاً همین امر صادق است.

استفاده از اندیکاتورهای تکنیکال

اندیکاتورها (Indicators) از جمله مهم‌ترین ابزارهایی هستند که می‌توانند در تعیین روندهای حاکم بر بازار، تغییر روندهای احتمالی و پیش‌بینی قیمت استفاده شوند. در عین حال، برخی از اندیکاتورها، برای تعیین استاپ لاس در فارکس و ارز دیجیتال نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

سه مورد از این اندیکاتورها، که می‌توانید برای تعیین حد استاپ لاس در فارکس استفاده کنید، عبارتند از:

  • اندیکاتور فیبوناچی (Fibonacci)
  • اندیکاتور میانگین محدوده واقعی (Average True Range) یا به اختصار ATR
  • اندیکاتور شاخص قدرت نسبی (Relative Strength Index) یا به اختصار RSI

آموزش اعمال استاپ لاس در فارکس


و اما آخرین چیزی که قصد داریم در این مقاله از آکادمی رفیعی به آن بپردازیم، نحوه اجرا یا پیاده‌سازی استاپ لاس در فارکس است. اگر چه این موضوع، در قالب یک مقاله مجزا پرداخته خواهد شد، ولی مروری کوتاه بر نحوه پایده‌سازی سه نوع استاپ لاس ثابت، شناور و جزئی، چندان هم خالی از لطف نیست و می‌تواند کمک کننده باشد.

اعمال استاپ لاس ساده در فارکس

استاپ لاس ساده یا کامل یا ثبات، که همان مشخص کردن عددی حد ضرر مورد نظر برای معامله است، در همان پنل معاملات پلتفرم قابل دسترسی است. به عنوان مثال، برای پلتفرم معاملاتی متاتریدر 5 (Meta Trader – 5) کافی است مطابق تصویر زیر، بعد از ایجاد سفارش (Order) جدید، استاپ لاس معامله را مشخص کنید:

0 تا 100 حد ضرر یا استاپ لاس در فارکس (Stop Loss)

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، استاپ لاس (Stop Loss) و تیک پرافیت (Take Profit) به راحتی قابل تنظیم هستند.

اعمال استاپ لاس شناور در فارکس

برای این‌که استاپ لاس شناور یا تریلینگ استاپ را در فارکس و متاتریدر 5 پیاده کنید، بعد از این‌که سفارش خود را ایجاد کردید، کافی است روی آن راست کلیک کرده و سپس Trailing Stop را انتخاب کنید:

0 تا 100 حد ضرر یا استاپ لاس در فارکس (Stop Loss)

همان‌طور که در تصویر فوق نیز قابل مشاهده است، هم پوینت‌های مختلف برای تنظیم استاپ لاس دنبال کننده یا شناور ارائه شده و هم می‌توانید از طریق گزینه Custom پوینت‌های مورد نظرتان را اعمال کنید.

توجه داشته باشید که هر پیپ معادل 10 پوینت است. هر چه میزان این پوینت‌ها را بیشتر انتخاب کنید، فرصت و پتانسیل بیشتری نیز برای کسب سود خواهید داشت و معامله مورد نظر سریع بسته نمی‌شود. به ویژه در صورتی که نوسانات بازار بالا است، بهتر است سعی کنید پوینت‌های بزرگ‌تر را انتخاب کنید.

جابه‌جایی استاپ لاس در فارکس

و اما شاید گاهی نیاز داشته باشید که استاپ لاس معامله خود را در فارکس جابه‌جا کنید. در چنین مواقعی، در متاتریدر 5 می‌توانید بعد از کلیک راست روی معامله و انتخاب گزینه Modify or delete، تنظیمات و جابه‌جایی‌های دلخواه‌تان را روی استاپ لاس اعمال کنید:

0 تا 100 حد ضرر یا استاپ لاس در فارکس (Stop Loss)

باز هم همان‌طور که مشاهده می‌کنید، هم می‌توانید استاپ لاس معامله مورد نظر را به صورت دستی و عددی جابه‌جا کنید و هم قابلیت شناور کردن آن بر اساس پوینت در اختیارتان قرار داده شده است.


جمع‌بندی


حد ضرر یا استاپ لاس در فارکس (Stop Loss) یکی از مهم‌ترین و حیاتی‌ترین ابزارهای معاملاتی است که می‌تواند مانند یک سوپاپ اطمینان، شما را از نابودی سرمایه نجات دهد. بازار فارکس، به‌عنوان بزرگ‌ترین بازار مالی جهان، یکی از پر نوسان‌ترین بازارها نیز هست و گاهی ممکن است روندهای حاکم بر آن، بر وفق مراد شما نباشند. این‌جا است که آشنایی با استراتژی‌های مدیریت ریسک و سرمایه و ابزارهایی مثل حد ضرر یا استاپ لاس در فارکس، می‌تواند به دادتان برسد.

در تعریف، حد ضرر یا استاپ لاس در فارکس یک ابزار معاملاتی است که به منظور محدود کردن ضرر یک معامله، از طریق بستن اتوماتیک پوزیشن یا سفارش و نقد کردن خودکار دارایی‌ها، پس از رسیدن قیمت بازار به یک مقدار مشخص طراحی شده است.

استاپ لاس یا حد ضرر سه نوع است:

  • استاپ لاس ثابت (Fixed Stop Loss)
  • استاپ لاس جزئی (Partial Stop Loss)
  • استاپ لاس شناور یا دنبال کننده (Floating or Trailing Stop Loss)

در متن مقاله، علاوه بر مطالعه اهمیت و لزوم استفاده از استاپ لاس در فارکس، می‌توانید جزئیات و توضیحات هر یک از انواع استاپ لاس را نیز مطالعه کرده و نحوه پیاده‌سازی این حد ضررها در متاتریدر 5 را نیز آموزش ببینید.


سوالات متداول


  1. حد ضرر یا استاپ لاس در فارکس (Stop Loss) چیست؟

در تعریف، حد ضرر یا استاپ لاس در فارکس یک ابزار معاملاتی است که به منظور محدود کردن ضرر یک معامله، از طریق بستن اتوماتیک پوزیشن یا سفارش و نقد کردن خودکار دارایی‌ها، پس از رسیدن قیمت بازار به یک مقدار مشخص طراحی شده است.

  1. انواع استاپ لاس در فارکس کدام‌اند؟

استاپ لاس یا حد ضرر سه نوع است:

  • استاپ لاس ثابت (Fixed Stop Loss)
  • استاپ لاس جزئی (Partial Stop Loss)
  • استاپ لاس شناور یا دنبال کننده (Floating or Trailing Stop Loss)

در متن مقاله، علاوه بر مطالعه اهمیت و لزوم استفاده از استاپ لاس در فارکس، می‌توانید جزئیات و توضیحات هر یک از انواع استاپ لاس را نیز مطالعه کنید.

  1. چگونه می‌توانم تریلینگ استاپ یا حد ضرر شناور را در متاتریدر اجرا کنم؟

کافی است بعد از ایجاد سفارش مورد نظرتان، در منوی راست کلیک آن روی Trailing Stop کلیک کرده و فاصله مورد نظرتان از رقم پوزیشن را بر اساس پوینت (Point) انتخاب کنید. آموزش این بخش، در متن مقاله آمده است و می‌توانید از آن کمک بگیرید.

درخواست مشاوره رایگان

آیا ورود به بازار مالی مناسب شماست؟ همین الان فرم را پر کنید تا کارشناسان ما در آکادمی رفیعی با شما تماس بگیرند و اطلاعات لازم برای دوره را در اختیارتان قرار دهند.

دوره‌های آکادمی رفیعی

دیدگاه ها بسته شده است

هرلحظه در کنار شما هستیم
جهت برقراری تماس برروی دکمه ها کلیک نمایید.
مشاوره و پشتیبانی

خانم مقدم: 09037105223

مشاوره کلاس های حضوری

اقای آگاه : 09150080669

خدمات ربات هوشمند

خانم صالحی: 09157051229