بهترین مدرس ارز دیجیتال در ایران کیست؟ ۷ استاد که باید بشناسید

ترید در بازار ارزهای دیجیتال و دنیای کریپتو به اندازه کافی پیچیده است. هموار کردن این مسیر تنها از طریق برخورداری از آموزش اصولی توسط استادهای مجرب و تریدرهای این بازار امکان‌پذیر است. در این مطلب ضمن بررسی اهمیت برخورداری از استاد در مسیر آموزش ارز دیجیتال، می‌توانید با ۷ تا از بهترین مدرس های ارز دیجیتال ایران هم آشنا شوید. افرادی مانند محمدعلی پورصمدی، رضا رفیعی و امین واعظی که سابقه فعالیت موفقیت‌آمیز در این بازار را دارند و می‌توانند با آموزش استراتژی‌های معاملاتی پربازده به شما، مسیرتان را هموار سازند.

لینک های مهم

نوشته‌های تازه

بازار کریپتو یکی از بازارهای جذاب برای تریدرهاست. جذابیت کریپتو به واسطه نوسان بالا و تنوع دارایی‌های آن رقم خورده است. این جذابیت و نوسان در کنار مزایایی که دارد، فعالیت در این بازار را به‌نحوی خاص دشوارتر می‌کند. در نتیجه، شما باید به دنبال آموزش اختصاصی ارز دیجیتال باشید. بهترین استاد ارز دیجیتال ایران کسی است که بتواند یک آموزش جامع به شما ارائه دهد تا پس از گذراندن آن، با بنیادهای این بازار و عوامل مؤثر بر آن، استراتژی‌های معاملاتی اسکلپ و همچنین روش‌های تحلیلی زمانی بازار کریپتو آشنا شوید.

ابتدا بیایید یک بررسی داشته باشیم که چرا برخورداری از استاد ترید در ارز دیجیتال اهمیت دارد. سپس به معرفی ۷ استاد برتر بازار کریپتو می‌پردازیم تا بتوانید بهترین‌های ایران در زمینه آموزش ارز دیجیتال را بشناسید.

معرفی بهترین مدرس های ارز دیجیتال ایران

اگر در میان انبوه افرادی که ادعای تدریس ارزهای دیجیتال دارند سردرگم شده‌اید و نمی‌دانید چگونه باید بهترین استاد ارز دیجیتال ایران را انتخاب کنید، اگر بارها با خرید دوره‌های آموزشی غیرکاربردی، هزینه بی‌‌بازگشت کرده‌اید و نمی‌توانید حساب معاملاتی خود را سودده کنید، وقت آن است که با بهترین مدرس های ارز دیجیتال ایران آشنا شوید و ببینید که چگونه می‌توانید دوباره از صفر به یادگیری ترید بپردازید. در ادامه شما را با ۷ نفر از بهترین گزینه‌های تدریس اختصاصی ارز دیجیتال آشنا می‌کنیم:

  • محمدعلی پورصمدی
  • رضا رفیعی
  • محمد هلاکوئی
  • محسن صمدی
  • حمیدرضا ویلایی
  • محمد حسینی
  • امین واعظی

محمدعلی پورصمدی

پورصمدی یکی از افراد متخصص در معامله‌گری است که بیش از ۸ سال سابقه معامله‌گری موفقیت‌آمیز دارد. البته برند پورصمدی با فارکس ساخته شده اما شیوه آموزش تحلیل تکنیکال و نحوه تعامل او با دانشجویان باعث شده در این لیست حضور پیدا کند.

پورصمدی پس از آشنایی با بازارهای مالی، چندباری با کال مارجین شدن از این بازارها ناامید شد اما در نهایت با تمرکز بر سبک پرایس اکشن به‌صورت حرفه‌ای و یادگیری عمیق مدیریت سرمایه و روانشناسی معاملات، توانست موفقیت در ترید را تجربه کند. پورصمدی از افرادی است که می‌تواند از صفر تا صد فعالیت معامله‌گری را به شما آموزش دهد و در نهایت، مسیر تریدر شدن را برایتان شفاف کند.

محمدعلی پورصمدی

فعالیت پورصمدی از طریق صفحه اینستاگرام او است و برای تهیه دوره آموزشی او هم باید به سراغ صفحه پورصمدی بروید. او یک کانال یوتوب هم دارد که گاه‌به‌گاه آموزش‌های کاربردی درباره ترید و تریدر بودن در آن قرار می‌دهد.

رضا رفیعی

بهترین استاد ارز دیجیتال ایران می‌تواند رضا رفیعی باشد. مهندس رفیعی پس از اخذ مدرک کارشناسی در رشته برق صنعتی، به علاقه خود در مدیریت پی برد و در مقطع ارشد در رشته مدیریت مدرک خود را دریافت کرد و هم‌اکنون در مقطع دکتری و در رشته مدیریت در حال تحصیل است. مهندس رفیعی سابقه‌ای ۱۰ ساله در بازارهای مالی دارد و طی همین تجربه، توانسته با تأسیس آکادمی رفیعی، به آموزش استراتژی معاملاتی شخصی خود اقدام کند. او اولین مدرس ترید است که تضمین سودآوری به دانشجوهای خود می‌دهد!

مهندس رضا رفیعی بهترین مدرس ارز دیجیتال در ایران

دوره آموزش ارز دیجیتال و دوره آموزش استراتژی خط ماشه دو دوره‌ای هستند که مهندس رفیعی به صورت اختصاصی و برای کسب سود از بازار کریپتو به شما پیشنهاد می‌کند. مهندس رفیعی دوره‌های خود را به صورت آنلاین و حضوری در مشهد برگزار می‌کند. اگر ساکن مشهد هستید، بهترین دوره آموزشی ارز دیجیتال در مشهد را می‌توانید در مجموعه مهندس رفیعی تجربه کنید.

مزیت دوره‌های آکادمی رفیعی، آموزش استراتژی شخصی مهندس رفیعی است. او اولین مدرس در بازارهای مالی است که به آموزش استراتژی معاملاتی خود می‌پردازد. چراکه از بازدهی استراتژی‌های خود مطمئن است و هدفش به سود رساندن دانشجویان خود است. 

رفیعی آکادمی تنها مجموعه‌ای است که سوددهی شما را تضمین می‌کند. به عبارتی اگر شما پس از گذراندن کامل دوره و استفاده از پشتیبانی و جلسات رفع اشکال، همچنان به سوددهی نرسیدید و نتوانستید از استراتژی‌های پربازده برای رشد حساب خود استفاده کنید، مجموعه رفیعی آکادمی هزینه دوره را به شما برمی‌گرداند. عضویت یکساله رایگان در کانال سیگنال و پشتیبانی همیشگی از ویژگی‌های خاص این دوره‌های آموزشی است. 

محسن صمدی

یکی از افرادی که در زمینه آموزش ترید فعالیت دارد و در زمینه ارزهای دیجیتال هم متخصص است، محسن صمدی است. محسن صمدی پس از گذراندن مقطع کارشناسی، به بازارهای مالی و ترید علاقه‌مند شد و با تلاش خود توانست استراتژی‌های معاملاتی خود را بر پایه پرایس اکشن و ایچیموکو بنا کند. او دوره‌های محدودی ارائه می‌دهد که یکی از آن‌ها را دوره سامورایی نام‌گذاری کرده و در آن به ترکیب استراتژی پرایس اکشن با ایچموکو و آموزش ایچیموکو به روش اصیل ژاپنی می‌پردازد.

محسن صمدی - تریدر

محسن صمدی را با آی‌دی mosen_30 در اینستاگرام می‌توانید پیدا کنید. در کنار اینستاگرام، او یک کانال یوتوب هم دارد که هرازگاهی آموزش‌ها و تحلیل‌های خود را در آن قرار می‌دهد.

حمیدرضا ویلایی

یکی دیگر از بهترین مدرس های ارز دیجیتال ایران، حمیدرضا ویلایی است. سابقه بیش از ۷ سال معامله‌گری در ارز دیجیتال و موفقیت در معاملات و کسب سرمایه در این بازار، از ویژگی‌های این مدرس ارز دیجیتال است. حمیدرضا ویلایی مدرک مهندسی فناوری اطلاعات دارد و از تحلیلگرهای قدیمی بازار سرمایه محسوب می‌شود. او دوره‌های مختلفی مثل مدیریت سرمایه و دوره‌های جامع تکنیکال و فاندامنتال ارائه کرده است و بیش از ۱۰ هزار دانشجو را تاکنون آموزش داده است.

حمیدرضا ویلایی

ویلایی سابقه مشاوره اقتصادی به صنایع مختلف کشور را در کارنامه خود دارد و همچنین به عنوان مشاور ارشد سرمایه‌گذاری‌های کارگزاری‌ها نیز فعالیت داشته است.

محمد حسینی

یکی از معروف‌ترین اسم‌ها در زمینه آموزش ارز دیجیتال، محمد حسینی است که حسینی فایننس مجموعه آموزشی اوست. محمد حسینی متولد ۱۳۶۹ است و در مقطع دکتری در رشته مدیریت استراتژیک و کسب‌وکار در دانشگاه تهران تحصیل کرده است. مدیریت صندوق‌های سرمایه‌گذاری، ارائه تحلیل بازارهای مالی و سیگنال‌های معاملاتی، ارائه مشاوره تخصصی و در نهایت، دوره‌های آموزشی از جمله فعالیت‌های حسینی در زمینه بازارهای مالی است.

محمد حسینی

مجموعه حسینی فایننس در سال ۱۳۹۶ تأسیس شد و این مجموعه هم‌اکنون با به‌کارگیری ۲۰۰ نفر از متخصصان، به ارائه آموزش می‌پردازد. حسینی به روش ICT که یک استراتژی مبتنی بر پرایس اکشن است ترید می‌کند و در پکیج آموزشی خود نیز ضمن معرفی ICT، آموزش پایه‌ای آن از صفر تا صد را ارائه می‌دهد. شما از طریق وبسایت این مجموعه می‌توانید به خرید دوره‌های آموزشی او دسترسی داشته باشید.

محمد هلاکوئی

یکی دیگر از مدرس‌های ارز دیجیتال در ایران، محمد هلاکویی است. هلاکوئی از زندگی سختی که در گذشته داشته است تعریف می‌کند و موقعیت فعلی خود را مدیون تلاش خود می‌داند. او کارگری و طراحی وب را در کارنامه شغلی خود دارد. سپس به دنیای بازارهای مالی علاقه‌مند می‌شود و می‌تواند پس از آزمون و خطا، سبک معاملاتی به‌خصوص خود را پیدا کند. 

هلاکویی

هلاکویی مدرس ارز دیجیتال است و دوره جامع نخبگان ارز دیجیتال را ارائه می‌دهد. راه ارتباطی با این مدرس از طریق آکادمی هلاکویی است. 

امین واعظی

واعظی یک از فعالین جوان ارز دیجیتال است که ۵ سال فعالیت مستمر در بازارهای مالی داشته و هم‌اکنون تحلیلگر و معامله‌گر بازار کریپتو است. واعظی به‌صورت تخصصی روی کریپتو مطالعه کرده است و متخصص بازار ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود. امین واعظی در مجموعه بیت نیکال فعال است و دوره آموزشی کریپتو استارت را تدریس می‌کند تا افراد علاقه‌مند به ارزهای دیجیتال بتوانند ورودی امن و آشنایی کاملی با مفاهیم کریپتو پیدا کنند.

امین واعظی

چرا ترید کریپتو نیازمند استاد و راهنماست؟

گستردگی و نوسان بالای بازار ارز دیجیتال باعث شده تا ترید در این بازار با ریسک‌های خاصی همراه شود. به همین سبب، اگر می‌خواهید فعالیت جدی در این بازار داشته باشید، باید استادی باشد که بتواند در زمینه‌های مختلف به شما آموزش داده و بعد از آموزش هم با ارائه جلسات رفع اشکال و پشتیبانی، مشکلات شما در معامله‌گری کریپتو را برطرف کند. به‌صورت کلی ۴ علت می‌تواند حضور استاد برای یادگیری ارزهای دیجیتال را ضروری کند.

  •       نوسان و ریسک بالای بازار ارز دیجیتال: ارزهای دیجیتال به نوسانات شدید خود در دنیا شهرت دارند. برای همین، معامله روی ارزهای دیجیتال نیازمند استراتژی‌های خاصی است تا بتوانید نوسان‌های مطمئن بازار را بگیرید و با کمترین ریسک، روند معاملاتی مثبت و پربازده داشته باشید.
  •       ریسک بالای معاملات فیوچرز: در کنار ریسک ذاتی بازار ارز دیجیتال به واسطه نوسان‌های شدید، معاملات فیوچرز ارز دیجیتال نیز ریسک‌های دیگری را به حساب معاملاتی شما تحمیل می‌کند. مدیریت سرمایه و یادگیری مکانیزم معاملات فیوچرز تنها زیر نظر یک استاد کاربلد امکان‌پذیر است.
  •       یادگیری استراتژی‌های معاملاتی اسکلپ: شما باید بتوانید معاملات سریعی در کریپتو داشته باشید. یادگیری استراتژی‌های اسکلپ زیر نظر اساتید به شما این امکان را می‌دهد تا از کارکرد استراتژی و پربازده بودن آن مطمئن باشید. چراکه این استراتژی‌ها از قبل تست شده‌اند و نتایج آن را می‌توانید به‌صورت شفاف از استاد خود درخواست و مشاهده کنید.
  •       مباحث بنیادی پیچیده ارز دیجیتال: مفاهیم ارز دیجیتال مفاهیمی نوین هستند و به‌واسطه گستردگی و جدید بودن، منابع آموزشی عمیق برای آن‌ها کم است. بهترین استاد ارز دیجیتال ایران کسی است که بتواند این مفاهیم را در کنار آموزش استراتژی و تحلیل تکنیکال، به دانشجویان خود منتقل کند.

جمع‌بندی

در این مطلب ضمن درک ضرورت برخورداری از استاد و راهنما در مسیر ترید ارزهای دیجیتال، توانستید با ۷ استاد توانمند ترید در بازار ارزهای دیجیتال آشنا شده و بهترین استاد ارز دیجیتال ایران را بشناسید. بهره‌مندی از آموزه‌های بهترین مدرس ارز دیجیتال در ایران باعث می‌شود تا سرمایه خود را در بازار کریپتو از دست ندهید و بتوانید در مدت زمان منطقی به یک تریدر حرفه‌ای تبدیل شوید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

برای امنیت، از سرویس reCAPTCHA Google حریم خصوصی و شرایط استفاده استفاده کنید.

با این شرایط موافق هستید.

درخواست مشاوره رایگان

آیا ورود به بازار مالی مناسب شماست؟ همین الان فرم را پر کنید تا کارشناسان ما در آکادمی رفیعی با شما تماس بگیرند و اطلاعات لازم برای دوره را در اختیارتان قرار دهند.

دوره‌های آکادمی رفیعی

آموزش فارکس در مشهد | آگکادمی مالی رفیعی
آموزش فارکس

آموزش فارکس در مشهد

آموزش فارکس در مشهد، زیر نظر مهندس رفیعی یکی از بهترین تریدرهای ایران، به صورت مستقیم برگزار می‌شود. ویژگی این دوره رسیدن به سود قطعی است!

هرلحظه در کنار شما هستیم
جهت برقراری تماس برروی دکمه ها کلیک نمایید.
مشاوره و پشتیبانی

خانم مقدم: 09037105223

مشاوره کلاس های حضوری

اقای آگاه : 09150080669