بهترین استاد فارکس ایران

بهترین استاد فارکس در ایران +معرفی ۱۰ استاد برتر

بهترین استاد فارکس کسی است که بتواند اطلاعاتی فراتر از آموزش تحلیل تکنیکال یا الگوهای کندلی به شما بدهد، سبک معاملاتی اختصاصی داشته باشد، تجربه واقعی ترید داشته باشد و در نهایت بتواند در تمام مسیر تریدر شدن در کنارتان بماند. پورصمدی، مهندس رفیعی، گلشاهیان و سعید خاکستر از دسته اساتیدی هستند که می‌توانند مسیر واقعی بازار را به شما یاد بدهند.

بهترین استاد فارکس ایران کسی است که بتواند از افراد مستعد یک تریدر واقعی بسازد! افرادی که به دنیای معامله‌گری علاقه دارند، معمولاً این مسیر را با سردرگمی در میان منابع آموزشی فراوان شروع می‌کنند. منابعی که گاه به‌درد نمی‌خورند و گاهی هم روی بازار کارایی ندارند و صرفاً یک مشت نقاشی هستند! بااین‌حال، یادگیری ترید از یک استاد فارکس به شما این امکان را می‌دهد که مسیری روشن‌تر را طی کنید و بدون گم شدن در میان استراتژی‌ها و سبک‌های معاملاتی متنوع، بتوانید از منابع آموزشی کاربردی بهره‌مند شوید و سبک معاملاتی خود را بسازید.

در این مطلب قرار است با افرادی آشنا شوید که به عنوان بهترین استادهای فارکس در ایران شناخته شده‌اند و سابقه و فعالیت‌هایشان روشن است و توانسته‌اند تریدرهای واقعی تربیت کنند. در ادامه، پس از بررسی ویژگی‌های یک استاد فارکس، به معرفی ۱۰ نفر از بهترین استاد فارکس در ایران می‌پردازیم.

بهترین استاد فارکس در ایران چه ویژگی‌هایی دارد؟

انتخاب بهترین استاد آموزش فارکس کار آسانی نیست. با داغ شدن تب ترید و بازارهای مالی، افراد زیادی تبدیل به استاد فارکس شده‌اند! افرادی که تجربه ترید کافی در بازارهای مالی را ندارند، هیچ‌چیز از مدیریت سرمایه و مدیریت هیجان نمی‌دانند و در نهایت با مطالعه چند کتاب، به آموزش و کسب درآمد از دنیای آموزش ترید روی آورده‌اند.

بنابراین برای اینکه در دام پکیج‌فروش‌ها نیفتید، باید ویژگی‌های یک استاد فارکس مطلوب را بشناسید. با در نظر گرفتن معیارهای زیر، خودتان می‌توانید تصمیم بگیرید که کدام دوره آموزشی ترید فارکس برای شما مناسب است و از آموزش کدام اساتید می‌توانید بهترین استفاده را ببرید.

تجربه واقعی ترید در بازارهای مالی

بسیار مهم است که یک استاد ترید در فارکس، خودش تجربه واقعی ترید در بازارهای مالی را داشته باشد. بدون تجربه واقعی ترید، افراد نمی‌توانند درک درستی از شرایط بازار زنده و معامله‌گری داشته باشند و در نتیجه پشتیبانی، رفع‌اشکال و انتقال مفاهیم به‌درستی انجام نمی‌شود.

دقت کنید که ترید فقط تحلیل تکنیکال نیست. شاید بتوان تحلیل تکنیکال را بدون تجربه در بازار هم آموزش داد، اما کاربرد تحلیل تکنیکال در بازار و فاکتورهای مؤثر دیگر در معامله‌گری مانند کنترل احساسات و مدیریت سرمایه، تنها توسط افرادی درک می‌شود که تجربه معامله‌گری داشته باشند.

آموزش صفر تا صد

یک دوره آموزشی خوب در بازار فارکس، باید تخصصی و درعین‌حال جامع باشد. یعنی شما حتی اگر مفاهیم پایه را هم بلد هستید، باید بتوانید آن‌ها در دوره آموزشی مرور کرده و تثبیت نمایید و سپس روی مباحث پیشرفته عمیق‌تر شوید. بهترین استاد فارکس در ایران کسی است که مباحث را از پایه‌ای‌ترین موارد مانند شناخت بازار فارکس و مکانیزم آن شروع می‌کند و در نهایت به پیشرفته‌ترین مباحث می‌رسد که در آنجا شما را برای ساخت سبک معاملاتی اختصاصی خودتان آماده می‌کند.

 پشتیبانی پس از دوره آموزشی

ترید هم همانند حرفه‌های شغلی دیگر، پس از آموزش نیازمند رفع اشکال است. در نتیجه پشتیبانی دوره آموزشی باید به نحوی باشد که افراد بتوانند با استاد دوره یا نمایندگان او در تماس باشند و بتوانند ایرادات خود در بازار را پیدا کنند.

قیمت منصفانه

اگر یک استاد فارکس از راه ترید درآمد اصلی خود را داشته باشد، نیازمند این نیست که دوره‌های آموزشی خود را در قالب پکیج‌های گران‌قیمت به فروش برساند! در نتیجه قیمت منصفانه در قبال آموزشی که انجام می‌شود، یکی از فاکتورهای تشخیص استاد خوب از بد است.

استراتژی معاملاتی شخصی

یکی از بهترین استادهای فارکس در ایران، کسی است که یک استراتژی شخصی داشته باشد و بتواند آن را از طریق دوره آموزشی خود به دیگران یاد بدهد. یادگیری سبک‌های معاملاتی مانند پرایس اکشن ارزشمند است اما آنچه که در بازار فارکس سودساز خواهد بود، داشتن یک استراتژی معاملاتی پربازده است که از قبل تست‌های لازم (بک‌تست و فوروارد تست) را گذرانده باشد.

معرفی بهترین استاد فارکس در ایران

اگر به دنبال کسی هستید که بتوانید پابه‌پای آموزش او جلو بروید و در نهایت در صورت توانمندی، بتوانید تبدیل به یک تریدر واقعی شوید، به افراد زیر دقت کنید! در ادامه قرار است ۱۰ نفر از بهترین استادهای فارکس در ایران معرفی شوند. کسانی‌که سابقه معامله‌گری قابل اثبات دارند، دوره‌های آموزشی‌شان برای ترید مفید است و در نهایت، می‌توانند از صفر تا صد مباحث ترید در بازارهای مالی، به‌خصوص فارکس را پوشش دهند.

رضا گلشاهیان

گلشاهیان از استادهای قدیمی بازار فارکس در ایران است که متولد ۱۳۶۷ و ساکن کاناداست. از سال ۸۸ در فارکس فعالیت داشته است و حالا ۱۰ سالی می‌شود که گلشاهیان در زمینه آموزش بازارهای مالی هم فعال است و از همین جهت نام او برای بسیاری از تریدرهای ایرانی آشناست. سبک معاملاتی گلشاهیان پرایس اکشن است و تلاش او، نشان دادن روش تحلیلی است که به سادگی و تنها از طریق خوانش کندل‌ها و رفتار قیمت امکان‌پذیر است.

رضا گلشاهیان

 نکته جالب درباره گلشاهیان این است که برای ویدئوهای آموزشی بازارهای مالی پولی دریافت نمی‌کند و تمام دوره‌های این فرد روی کانال یوتوب او بارگذاری شده است. راه ارتباطی با گلشاهیان از طریق کانال تلگرامی و کانال یوتوب او است. گلشاهیان فعالیتی محدود در اینستاگرام هم دارد اما اگر قصد یادگیری ترید دارید، باید به سراغ کانال یوتوب گلشاهیان بروید.

مهندس رضا رفیعی

رضا رفیعی متولد ۱۳۷۰ است و ساکن مشهد. او ابتدا رشته برق صنعتی را در کارشناسی می‌خواند اما بعد از ورود به بازار کار، کم کم با بازارهای مالی آشنا شده و علاقه اصلی خود را پیدا می‌کند. برای کارشناسی ارشد رشته مدیریت را انتخاب می‌کند و در نهایت، زمانی که به ۲۵ سالگی رسیده بود، تصمیم می‌گیرد تا فعالیت جدی و یادگیری عمیق‌تری را در زمینه معامله‌گری بازارهای مالی آغاز کند. در نتیجه آموزش‌ها و یادگیری‌ها، رفیعی وارد بازارهای جهانی می‌شود.

رضا رفیعی بهترین استاد فارکس ایران

مهندس رفیعی در بازارهای مختلفی مثل فارکس، کامودیتی، بورس و ارز دیجیتال فعال بوده است و معتقد است که تمام بازارها فرصت‌های بسیاری دارند که افراد باید از آن‌ها برای رشد سرمایه خود و حفظ ارزش سرمایه در مقابل تورم استفاده کنند. رضا رفیعی حالا ۵ سال است که موسسه رفیعی آکادمی را برای آموزش ترید راه‌اندازی کرده است و طی دوره‌های متنوعی مثل آموزش فارکس، آموزش استراتژی CTP و عنوان‌های آموزشی دیگر به پرورش تریدرهای آینده می‌پردازد.

با شرکت در دوره‌های مهندس رفیعی، ضمن دریافت پشتیبانی همیشگی، می‌توانید یکسال به صورت رایگان در کانال VIP سیگنال او هم عضو باشید و از موقعیت‌های معاملاتی مهندس رفیعی استفاده کنید. مزیت دیگر دوره‌های آموزشی آکادمی رفیعی که از او بهترین استاد فارکس ایران را می‌سازد، تضمین سوددهی است! در واقع شما پس از گذراندن دوره آموزشی اگر به بازدهی نرسید، می‌توانید تمام هزینه خود را پس بگیرید. شما می‌توانید از طریق وبسایت RafieeAcademy.ir با مهندس رفیعی و تیم ترید او در ارتباط باشید و دوره‌های آموزشی را تهیه کنید.

وحید رادنژاد

رادنژاد یکی دیگر فعالین بازار فارکس است و به‌صورت تخصصی روی طلا معامله می‌کند. متولد دهه شصت است و ترید را به‌صورت جدی از سال ۹۵ شروع کرده است. رادنژاد از معامله‌گرانی است که دوره‌های آموزشی را به‌صورت آنلاین و حضوری برگزار می‌کند و بزرگ‌ترین تبلیغ او برای دوره‌های آموزشی، لایو تریدهایی است که در استوری‌های اینستاگرامش منتشر می‌کند. وحید رادنژاد از ترکیب دو سبک معاملاتی پرایس اکشن و ایچی‌موکو یک سبک معاملاتی اختصاصی و چند استراتژی شخصی استخراج کرده است. دوره‌های آموزشی ترید رادنژاد هم شامل استراتژی شخصی او می‌شود.

وحید رادنژاد - تریدر

نکته مثبت درباره دوره‌های رادنژاد، شروع از صفر است و تمامی افراد با هر پیش‌زمینه‌ای در تحلیل تکنیکال می‌توانند یک یادگیری عمیق در دوره‌های او را تجربه کنند. وحید رادنژاد یک کانال سیگنال هم دارد که در ازای مبلغ ماهانه‌ای، تریدهای خود را در آنجا سیگنال می‌کند. راه ارتباطی با رادنژاد تنها از طریق صفحه اینستاگرام او امکان‌پذیر است که نکته‌های متعددی درباره ترید و مدیریت سرمایه هم می‌توانید پست‌ها و استوری‌هایش مشاهده کنید.

محمدعلی پورصمدی

پورصمدی از اساتید برجسته فارکس در ایران است که فعالیتی طولانی در بازارهای مالی دارد. در سال ۸۸ و ۸۹ در بازار بورس ایران فعالیت داشت و در سال ۹۰ به سمت یادگیری جدی‌تر معامله‌گری کشیده شد. پورصمدی از این دوره به عنوان دوره گیجی یاد می‌کند: چراکه در میان منابع فارسی، منبع به‌دردبخوری برای یادگیری معامله‌گری وجود نداشت. برای همین به سراغ منابع انگلیسی‌زبان یوتوب می‌رود و در نهایت به دلیل شرایط بازار بورس ایران که امکان پیاده‌سازی روش‌های تکنیکال را نمی‌داد، ترجیح داد تا به روش‌های بنیادی روی بیاورد.

سال ۹۳ شروع می‌کند به یادگیری معامله‌گری در بازار فارکس و مطالعه منابع آموزشی انگلیسی تا بتواند در این بازار موفق شود. او در سال ۹۴ روی یک حساب معاملاتی ۵۰۰ دلاری شروع به ترید می‌کند اما چون هنوز مدیریت سرمایه و روانشناسی معامله‌گری را خوب نمی‌دانست، حساب معاملاتی او کال مارجین می‌شود. مجدد ۵۰۰ دلار شارژ می‌کند و دوباره هم کال مارجین می‌شود! این اتفاق باعث دلسردی او و تبدیل طمع به ترس می‌شود.

محمدعلی پورصمدی -

سال ۹۵ تصمیم می‌گیرد تا مجدد به بازار برگردد و با یادگیری پرایس اکشن حرفه‌ای، مدیریت سرمایه و روانشناسی معاملات، این‌بار قدمی محکم برداشت و توانست یک حساب معاملاتی را به آرامی رشد دهد. او روی استراتژی معاملاتی شخصی خود تمرکز می‌کند و در نهایت می‌تواند در معامله‌گری به موفقیت برسد.

سبک معاملاتی پورصمدی پرایس اکشن است و با آموزش صفر تا صد ترید، به دانشجویان خود کمک می‌کند تا تبدیل به یک تریدر واقعی شوند. پورصمدی بر گردن بسیاری از تریدرها حق استادی دارد و توانسته است قدمی بزرگ در آموزش واقعی ترید بدون رویافروشی بردارد. راه ارتباطی با پورصمدی از طریق صفحه اینستاگرام اوست و در یوتوب هم هرازگاهی فعالیت دارد.

سعید خاکستر

سعید خاکستر ساکن قزوین و متولد ۱۳۵۰ است. او از سال ۸۴ با بازارهای مالی آشنا شده و به یادگیری و فعالیت در زمینه ترید می‌پردازد. سال ۹۴ بود که سعید خاکستر تصمیم می‌گیرد تا آموخته‌های خود را در قالب ویدئوهای آموزشی در اختیار دیگران هم قرار دهد. سبک معاملاتی سعید خاکستر، ترکیبی از پرایس اکشن کلاسیک و پرایس اکشن عرضه و تقاضا است که به آن RTM نیز گفته می‌شود. سم سایدن و استیو وارد دو نفری هستند که خاکستر سبک خود را از روش معاملاتی آن‌ها یاد گرفته است. 

سعید خاکستر

سعید خاکستر سه دوره آموزشی برگزار کرده است. دوره کوچینگ، تریگر پرایس اکشن ۹۶ و تیرکس ۹۸. تمامی دوره‌های سعید خاکستر در اینترنت در دسترس هستند. شما می‌توانید از طریق سایت فراچارت ویدئوهای پرایس اکشن و از طریق کانال یوتوب تیرکس، ویدئوهای دوره تیرکس را مشاهده کنید. سعید خاکستر سه سال قبل تصمیم گرفت تا با فضای آموزش ترید خداحافظی کند و تاکنون هم فعالیت دیگری نداشته است. 

هومن مقراضی

یکی دیگر از بهترین استادهای فارکس، هومن مقراضی است که با ۱۴ سال سابقه موفقیت‌آمیز در بازارهای مالی و برخورداری از مدرک بین‌المللی CFTe یکی از بهترین مدرس‌های بازار فارکس در ایران است.می‌توان ادعا کرد که مقراضی یکی از افراد معتبر در زمینه سرمایه‌گذاری و فعالیت در بازارهای مالی است. هومن مقراضی عضو انجمن تحلیلگران بورس انگلستان است.

هومن مقراضی

او با تأسیس آکادمی آموزش بورس فعالیت خود را در زمینه آموزش بازارهای مالی آغاز کرد و حالا هم شما می‌توانید از طریق همین آکادمی به خرید دوره‌های آموزشی یکی از بهترین استادهای فارکس در ایران دسترسی داشته باشید.

 مهدیار حاجی علی

حاجی‌علی فارغ‌التحصیل رشته مهندسی سیستم‌های اقتصادی در مقطع ارشد است و پس از سال‌ها معامله‌گری در بازارهای جهانی مانند فارکس، اقدام به ارائه دوره‌های آموزشی فارکس کرده است. حاجی‌علی مدرک مدیریت ریسک خود را از آکسفورد دریافت کرده است و ابداع کننده سیستم معاملاتی ES است. حاجی‌علی با تدریس در بیش از ۱۰ هزار دوره آموزشی در زمینه بازارهای مالی تجربه خوبی در آموزش دارد و می‌تواند مطالب را به خوبی به شما منتقل کند.

مهدیار حاجی علی

مهدیار حاجی‌علی در حال حاضر دوره‌های متنوعی را در کانون بورس ارائه می‌دهد که دوره آموزش فارکس و پکیج آموزش فارکس دوتا از آن‌هاست. شما پس از گذراندن هر کدام از دوره‌های فارکس حاجی‌علی، به ادعای ایشان از هر منبع دیگری بی‌نیاز می‌شوید. مطالب آموزشی فارکس در این دوره‌ها کاملاً به‌روز هستند، به دو صورت حضوری و آنلاین ارائه می‌شوند و دوره‌ها همگی جامع و از صفر هستند. مدرک فنی‌حرفه‌ای و ارائه پشتیبانی به مدت یکسال از دیگر ویژگی‌های دوره فارکس حاجی‌علی است. شما می‌توانید از طریق وبسایت کانون بورس، دوره‌های حاجی‌علی را تهیه کنید.

رضا زنگنه

یکی از افرادی که ۱۰ سال پیاپی در بازارهای مالی بین‌المللی، به‌خصوص جفت‌ارزها در فارکس فعالیت داشته است، رضا زنگنه است. زنگنه در سال ۲۰۱۵ موفق به دریافت مدرک CFTe شد و یکی از بنیانگذاران مجموعه Cycfx یا CyclicalWaves است که در حوزه آموزش تخصصی فارکس فعالیت دارد. زنگنه با تألیف کتاب پلن معامله‌گری، مسیر معامله‌گری را برای افراد شفاف کرده است و در دوره‌های آموزشی خود نیز تلاش می‌کند تا مسیر تریدر شدن را بدون رویافروشی به افراد بیاموزید.

رضا زنگنه

رضا زنگنه ۴ سال است که با استراتژی عرضه و تقاضا که توسط سم سایدن توسعه پیدا کرده است در بازار فارکس ترید می‌کند. در این استراتژی معامله‌گران با شناسایی محدوده‌های عرضه و تقاضا، می‌توانند نقاط ورود و خروج با نسبت ریسک به ریوارد مناسب را پیدا کنند. دوره‌ آموزش مدیریت ریسک در فارکس، آموزش استراتژی عرضه و تقاضا و آموزش مقدماتی ورود به بازار فارکس از دوره‌های آموزشی رضا زنگنه است و شما از طریق وبسایت Cycfx می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید.

امین دهقان

یکی دیگر از بهترین استادهای فارکس در ایران، امین دهقان است. او با شکست‌های متعدد در بازار، بالاخره توانست مسیر درست را پیدا کند و به سود برسد. پس از سال‌ها ترید در بازارهای جهانی و داخلی، امین دهقان تصمیم گرفت تا در سال ۹۵ وارد فضای آموزش ترید شود. امروزه امین دهقان را با نام امینو می‌شناسند و آکادمی ویو متعلق به اوست. 

امین دهقان معتقد است که بازار آینه‌ای شفاف از وجود شماست. در نتیجه وزن بیشتری روانشناسی معاملات و مدیریت سرمایه می‌دهد. دهقان دو دوره آموزشی دارد: دوره جامع پرایس اکشن و دوره جامع فراکتالی که هر دو برای بازار فارکس مناسب هستند. شما می‌توانید از طریق آکادمی ویو دوره‌های امین دهقان را تهیه کنید. 

علی شریف‌آزاده

علی شریف‌آزاده یکی دیگر از بهترین تریدرهای ایرانی است که هر دو سطح مدرک CFTe را دریافت کرده است. او بیش از ۱۰ سال فعالیت مستمر در بازارهای مالی داشته است و هم‌اکنون به آموزش سبک معاملاتی گرید تریدینگ می‌پردازد. شریف‌آزاده اولین توسعه‌دهنده این سبک معاملاتی در ایران است. 

علی شریف آزاده

شریف‌آزاده یکی از بنیانگذاران مجموعه Cyclicalwaves است و شما می‌توانید دوره‌های او را در این وبسایت تهیه کنید. دوره آموزش انواع واگرایی در تحلیل تکنیکال و دوره آموزش استراتژی گرید تریدینگ دو مورد از دوره‌های شریف‌آزاده در این مجموعه است. 

چرا انتخاب بهترین استاد فارکس ضرورت دارد؟

حالا شما ۱۰ استاد برتر معامله‌گری در بازار فارکس را می‌شناسید. افرادی که می‌توانند صفر تا صد ترید را به شما بیاموزند، با ارائه جلسات پشتیبانی ایرادات‌تان را برطرف کنند و در نهایت با ارائه خدماتی مثل مدرک معتبر و کانال سیگنال، به پیشرفت شما در بازارهای مالی کمک کنند.

انتخاب بهترین استاد آموزش فارکس از جهت‌های مختلفی اهمیت دارد:

  •       دریافت آموزش معتبر و جامع: مهم است که در مسیر تریدر شدن و یادگیری معامله در بازار فارکس، بتوانید منابع آموزشی معتبر را در اختیار داشته باشید و از یادگیری مباحث غیرکاربردی بپرهیزید. با انتخاب یک استاد حرفه‌ای در بازار فارکس که خود تجربه ترید را هم دارد، می‌توانید در زمان و انرژی خود صرفه‌جویی کرده و با تمرکز بیشتری به یادگیری بپردازید.
  •       دور شدن از کلاهبرداری: بسیاری از افرادی که ادعای آموزش ترید را دارند، نمی‌توانند حتی یک معامله واقعی را در مقابل شما باز کنند و اساساً کلاهبردار هستند. با شناختن افرادی که به صورت معتبر و با سابقه فعالیت شفاف در بازارهای مالی اقدام به ارائه دوره‌های آموزشی می‌کنند، خطر کلاهبرداری و خرید دوره‌های غیرکاربردی کاهش می‌یابد.
  •       یادگیری سریع‌تر: اگر می‌خواهید در ترید موفق شوید، خرید دوره‌های آموزشی حرفه‌ای می‌تواند یک راه عالی برای رسیدن به موفقیت باشد. مطالعه و رسیدن به یک استراتژی معاملاتی شخصی زمان‌بر است و ممکن است که در این مسیر دلسرد شوید. برخورداری از یک استاد دلسوز و توانمند به شما این امکان را می‌دهد که این مسیر را سریع‌تر و با خیال آسوده طی کنید.

شما می‌توانید با پیدا کردن بهترین استادهای فارکس در ایران، تمامی این مزایا را در کنار هم داشته باشید و در قبال هزینه و زمانی که برای یادگیری صرف می‌کنید، بازدهی داشته باشید.

جمع‌بندی

ترید تبدیل به موضوع داغ شده است و بسیاری از افراد به واسطه درآمد دلاری و اهمیت پیدا کردن یک شغل دوم، به سراغ یادگیری ترید می‌روند تا بتوانند روزی ترید را به شغل اول خود تبدیل کنند. همین موضوع باعث شده تا افراد بسیاری به دنبال کسب سود از بازار آموزش ترید باشند. در این مطلب با معرفی ۱۰ تا از بهترین استادهای آموزش فارکس به شما کمک کردیم تا مسیر را بشناسید. در ابتدای مطلب معیارهایی برای انتخاب بهترین استاد ارائه شد و در ادامه ۱۰ استادی که دوره‌های آموزشی با کیفیت ارائه می‌کنند را به شما معرفی کردیم. امیدواریم که در انتخاب بهترین استاد، بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید. 

 

دیدگاهتان را بنویسید

برای امنیت، از سرویس reCAPTCHA Google حریم خصوصی و شرایط استفاده استفاده کنید.

با این شرایط موافق هستید.

درخواست مشاوره رایگان

آیا ورود به بازار مالی مناسب شماست؟ همین الان فرم را پر کنید تا کارشناسان ما در آکادمی رفیعی با شما تماس بگیرند و اطلاعات لازم برای دوره را در اختیارتان قرار دهند.

دوره‌های آکادمی رفیعی

آموزش فارکس در مشهد | آگکادمی مالی رفیعی
آموزش فارکس

آموزش فارکس در مشهد

آموزش فارکس در مشهد، زیر نظر مهندس رفیعی یکی از بهترین تریدرهای ایران، به صورت مستقیم برگزار می‌شود. ویژگی این دوره رسیدن به سود قطعی است!

هرلحظه در کنار شما هستیم
جهت برقراری تماس برروی دکمه ها کلیک نمایید.
مشاوره و پشتیبانی

خانم مقدم: 09037105223

مشاوره کلاس های حضوری

اقای آگاه : 09150080669