بهترین دوره ارز دیجیتال رایگان

بهترین دوره های ارز دیجیتال رایگان

با گسترش فضای آموزش بازارهای مالی در ایران، امروز بسیاری از آموزش‌های این حوزه به رایگان در اختیار دانشجویان قرار دارد. دوره‌‌های آموزش ارز دیجیتال رایگان نیز یکی از همین دوره‌هاست که به وفور و به سبک‌های مختلف همه می‌توانند از آن استفاده کنند. حال یک سوال به وجود می‌آید و آن هم این است که در بین این همه دوره رایگان ارز دیجیتال، بهترین دوره کدام است؟ در این مقاله ما 6 دوره زیر را معرفی کرده‌ایم:
  • 99 Bitcoins
  • BitDegree
  • دوره رایگان آکادمی رفیعی
  • Udemy
  • دوره‌های رایگان فراچارت
  • ICT در یوتوب
  • وبسایت Babypips

لینک های مهم

نوشته‌های تازه

شروع فعالیت ترید در بازارهای مالی، به‌خصوص در بازار پرنوسانی مثل ارز دیجیتال، با عدم قطعیت همراه است. یعنی ممکن است حتی پس از گذراندن آموزش هم نتوانید به سوددهی برسید. برای همین افراد زیادی هستند که ترجیح می‌دهند برای شروع، از آموزش‌های رایگان ارز دیجیتال شروع کنند. شناخت بهترین دوره‌های ارز دیجیتال رایگان باعث می‌شود تا بتوانید روند آموزشی مفیدتری داشته باشید. در این مطلب قرار است با بهترین دوره ارز دیجیتال رایگان در پلتفرم‌های مختلف آشنا شوید.

معرفی بهترین دوره‌های ارز دیجیتال رایگان

برای شروع باید بدانید که دوره‌های آموزشی ارز دیجیتال را در بسترهای مختلف می‌توانید پیدا کنید. مهم‌ترین بستر آموزشی رایگان در اینترنت، یوتوب است. شما می‌توانید بدون پرداخت هزینه از ویدئوهای یوتیوب استفاده کنید و در مقابل هم مدرس می‌تواند از تبلیغات کانال یوتیوب خود کسب درآمد کند.

به‌جز یوتیوب، سایت‌های آموزشی مختلف مانند Udemy یا سایت‌های آموزشی اختصاصی ارز دیجیتال مثل BitDegree هم هستند که دوره‌های رایگان بسیاری دارند که برای شروع یادگیری مفاهیم ارز دیجیتال، تحلیل تکنیکال و آشنایی با تحلیل بنیادی پروژه‌های ارز دیجیتال بسیار مفیدند.

در ادامه ۶ دوره از بهترین دوره‌های ارز دیجیتال که به‌صورت رایگان ارائه می‌شوند را خواهید شناخت.

99 Bitcoins

اولین سایتی که قرار است که به شما معرفی کنیم، سایت ۹۹ بیت‌کوین است. این سایت یک دوره آموزشی کامل در رابطه با بیت‌کوین دارد. دسترسی به این دوره اینگونه است که شما پس از ثبت‌نام در سایت، به مدت ۷ روز، هر روز یک ایمیل دریافت می‌کنید که به‌صورت کامل در قالب متن و ویدئو درباره مفاهیم پایه و تخصصی بیت‌کوین توضیح می‌دهد. این دوره رایگان است و هیچ هزینه‌ای ندارد. همچنین این وبسایت محتواهای متنی بسیاری هم برای مطالعه در زمینه ارز دیجیتال دارد.

این وبسایت یک کانال یوتوب هم دارد که ویدئوهای آموزشی بسیاری در زمینه کریپتوکارنسی دارد.

BitDegree

یکی دیگر از وبسایت‌هایی که می‌توانید دوره‌های آموزشی بسیاری در آن پیدا کنید، وبسایت BitDegree است. در این سایت شما می‌توانید در زمینه‌های بلاکچین، مفاهیم کریپتو، مفاهیم ترید و ترید پیشرفته دوره‌های رایگان و پولی را پیدا کنید. دوره‌های رایگان بسیاری در این وبسایت وجود دارد. کافی است از زبانه Educational گزینه Crypto Courses را انتخاب کنید.

دوره ارز دیجیتال رضا رفیعی

اگر به دنبال این هستید که به صورت تخصصی ارزهای دیجیتال را بیاموزید و بتوانید از ترید در بازار کریپتو سود کنید، دوره ارز دیجیتال رایگان رضا رفیعی گزینه‌ای عالی برای شماست. یک دوره رایگان، جامع و تخصصی که ارز دیجیتال را در بیش از ۳۰ جلسه به شما آموزش می‌دهد. از ویژگی‌های این دوره اعطای مدرک معتبر پس از پایان دوره، کانال و گروه تلگرامی با حضور استادیارهای دوره و جامع بودن آن است. به عبارتی شما می‌توانید بدون پیش‌زمینه در کریپتو، این دوره آموزشی را بگذرانید و با ارزهای دیجیتال و روش معامله‌گری در بازار کریپتو آشنا شوید.

همچنین این دوره به زبان فارسی ارائه می‌شود. بیشتر دوره‌های رایگان ارز دیجیتال که در اینترنت پیدا می‌کنید، به زبان انگلیسی است و شما باید مهارت شنیداری بالایی برای درک دوره‌ها داشته باشید. در این دوره شما ضمن ارتباط راحت‌تر با استادیارهای دوره، می‌توانید به‌صورت مستقیم به رفع اشکال هم بپردازید.

Udemy

یکی از سایت‌های آموزشی مشهور، سایت یودمی است. در این سایت دوره‌های آموزشی بسیاری در تمام زمینه‌ها و مهارت‌ها وجود دارد که بین آن‌ها دوره‌های رایگان هم کم نیستند. به عنوان مثال دوره‌های رایگان یودمی در زمینه ارزهای دیجیتال، شامل تمامی مفاهیم اولیه بلاکچین، ترید و سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال می‌شود. به عبارتی شما بدون هیچ هزینه‌ای می‌توانید آموزش را در یودمی شروع کنید.

سایت فراچارت

یکی از منابع ارزشمند فارسی در زمینه آموزش ارزهای دیجیتال، آن هم به صورت رایگان، سایت فراچارت است. سایت فراچارت یک سایت تخصصی در زمینه آموزش ترید است که برای افراد علاقه‌مند به ارزهای دیجیتال هم بسیار کاربردی است. در این سایت می‌توانید دوره‌های آموزشی متنوعی را در زمینه ارزهای دیجیتال پیدا کنید. 

وبسایت Babypips

یکی از مراجع بین‌المللی آموزش رایگان ارزهای دیجیتال و معامله‌گری، وبسایت Babypips است. در این وبسایت شما می‌توانید دوره‌های آموزشی اختصاصی کریپتو را بگذرانید و تمام مفاهیم پایه و تا حدودی مفاهیم تخصصی ارزهای دیجیتال را یاد بگیرید. 

مزیت اصلی این وبسایت شروع از مفاهیم پایه است. به‌طوری‌که در پایان دوره ارزهای دیجیتال این وبسایت، شما با تمام مفاهیم شبکه‌های بلاکچین، نحوه کار شبکه‌ها، صرافی‌های ارز دیجیتال، کیف‌پول ارز دیجیتال و مقدمه‌ای بر معامله‌گری ارزهای دیجیتال آشنا می‌شوید. 

مزایای استفاده از بهترین دوره ارز دیجیتال رایگان

اگر فکر می‌کنید که در اول مسیر باید یک دوره ارز دیجیتال با هزینه بالا تهیه کنید، باید به این هم فکر کنید که شاید در نهایت نتوانید با دنیای ارزهای دیجیتال ارتباط بگیرید. دوره‌های رایگان ارز دیجیتال به شما کمک می‌کنند تا با این بازار آشنا شوید، تمایل خود برای ادامه دادن مهارت‌آموزی را بسنجید و در نهایت اگر هم می‌خواهید دوره‌ای در زمینه ارزهای دیجیتال تهیه کنید، انتخابی منطقی و به‌دور از هیجان داشته باشید.

دیگر مزایای استفاده از دوره‌های رایگان شامل موارد زیر است:

  •       مدیریت هزینه و صرفه‌جویی: با استفاده از دوره‌های رایگان، شما می‌توانید بدون هیچ هزینه‌ای با مفاهیم پایه آشنا شوید و تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید به صورت حرفه‌ای این مهارت را یاد بگیرید یا نه.
  •       یادگیری بدون وقفه: گاهی به واسطه هزینه بالای دوره‌های ‌آموزشی، مهارت‌آموزی را به تعویق می‌اندازیم. دوره‌های رایگان به ما نشان می‌دهند که می‌توان بدون هیچ هزینه‌ای، یک مسیر حرفه‌ای را شروع کرد. استفاده از منابع رایگان و آزاد اینترنت بهترین راه برای یادگیری است.
  •       آشنایی با مدرس‌های مختلف: استفاده از دوره‌های آموزشی رایگان باعث می‌شود تا شما با مدرس‌های مختلف ارز دیجیتال آشنا شوید. در این آشنایی می‌توانید ببینید که با سبک تدریس و استراتژی معاملات کدام یک بیشتر ارتباط می‌گیرید. در نهایت پس از این آشنایی می‌توانید به سراغ تهیه دوره‌های پولی آن‌ها هم بروید.

جمع‌بندی

بهترین دوره ارز دیجیتال رایگان را حالا می‌شناسید. در این مطلب ۶ دوره رایگان معرفی شده‌اند که هر کدام اطلاعات گسترده‌ای را در رابطه با مفاهیم پایه و گاه مفاهیم پیشرفته ترید در بازارهای مالی در اختیار شما می‌گذارند. در نهایت کافی است که تعلل را کنار بگذارید و از یک دوره آموزشی رایگان ارز دیجیتال، یادگیری را آغاز کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید

برای امنیت، از سرویس reCAPTCHA Google حریم خصوصی و شرایط استفاده استفاده کنید.

با این شرایط موافق هستید.

درخواست مشاوره رایگان

آیا ورود به بازار مالی مناسب شماست؟ همین الان فرم را پر کنید تا کارشناسان ما در آکادمی رفیعی با شما تماس بگیرند و اطلاعات لازم برای دوره را در اختیارتان قرار دهند.

دوره‌های آکادمی رفیعی

آموزش فارکس در مشهد | آگکادمی مالی رفیعی
آموزش فارکس

آموزش فارکس در مشهد

آموزش فارکس در مشهد، زیر نظر مهندس رفیعی یکی از بهترین تریدرهای ایران، به صورت مستقیم برگزار می‌شود. ویژگی این دوره رسیدن به سود قطعی است!

هرلحظه در کنار شما هستیم
جهت برقراری تماس برروی دکمه ها کلیک نمایید.
مشاوره و پشتیبانی

خانم مقدم: 09037105223

مشاوره کلاس های حضوری

اقای آگاه : 09150080669